2011. május 29., vasárnap

VW Sharan 2,8 VR6 PB-gáz rendszert cseremotor (defekt!):
Én vagyok én eladási VW Sharan egy 2,8 literes V6-os motor és a PB-gáz rendszert. (128 kW / 174 LE)
A fekete jég baleset, amit hajtott az elmúlt télen, sajnos, felfüggesztés és alváz törött. (Első és hátsó oldalsó védőkorlát kapcsolattartó)

Eladó itt van, így a jármű a motor, sebességváltó, gázellátás, ... (Ha nincs hely, a kipufogórendszer és a li. Driveshaft)

A motor jó állapotban van, és a gázgyár engem, hogy a baleset (és után) történt semmi baj, de mindig öröm, ha előírt kitöltésével! : O)
Tudom telepíteni a gázhálózatra közvetlenül a vásárlást követően három évvel ezelőtt 126 tkm és mindig nagyon boldog. A motor elég erő a gázkészletek. A több mint nekem volt, alig észrevehető.

A gáz rendszer a BRC Sequent 56. A gáztartály van telepítve a pótkereket is (nem veszít raktér) és a 60 liter elég nagy. A tartomány volt, min a Sharan címen. 400 km. A töltőnyílás a kádból, és esetleg egy üzemanyag-befecskendező a szívócső kellene újítani.

A létesítmény nyilvántartásba vételre kerül (vagy volt), és ha megtelt. A transzplantáció, felteszem magamnak a kérdést, mielőtt ilyen gyorsan. A 6 henger az épített mintegy 2500, - költség.

Szintén a motor nem bízom túl sok mérföld. Most már 200 tkm szűkös. fut, és nem sokkal a baleset előtt, sem javított és ellenőrizni. A "olajfogyasztás" van jelen, hanem a kis-és kora a motor kell. Ahhoz, hogy együtt hűvösebb tettem a motort valaha kiadott.
Más részei az autó még mindig el kell távolítani, és használt vagy viszonteladása.
(Transmission, elektromos ablakemelő, légzsák, központi zár, elektromos napfénytető, tempomat, stb.) Sőt, még a jó vége, a hulladékból értéket nem szabad lebecsülni.

Én eladni a jármű mentési, persze, hogy nem garancia, vagy visszatér a lehetőség.
Az autó van velem a gazdaságban és meg lehet nézni, mint te. Csak ANR. 0176-600 31 459
Ár: 1000 Ft VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése