2011. június 17., péntek

Opel Astra F Kombi épített 1992

Opel Astra F Kombi épült 1992:
Hello,
Itt eladni Opel Astra 1.6 a 122tkm. Ahogy fel havonta 10.000 szakmailag km vissza váltottam egy dzsip ellátott gázüzem. Az autó maga tudom, mert én vagyok a laikus, csak annyit, hogy az autó jóváhagyását, mielőtt 08,2011 és nemrég kapott egy új akkumulátort és forgalmazó rotor, elosztófedél és a gyújtógyertya vezetéket. A festék nem a legszebb, hogy nekem, és valaki letört a tanksapka fedelet. Amennyiben nem jelent problémát egy amatőr is nem egy új autót. Ha érdekel, kérem, hogy nézd meg az autó is. Tesztvezetés is csak a bíróság, mert az autó kijelentkezett, így jobb, hogy a piros szám. Én szívesen kérdések megválaszolása telefonon. Autó adó 108 € évente.
Ár: 750 EUR VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése