2011. július 30., szombat

Alig használt quad eladó.

Alig használt quad eladó.:
Itt vagyok én eladási quad balesetben, mint alkatrészek, 250cc Zhenhua. 2011-es év, TÜV futott 2013-ig mintegy 90 km. A fékek kell igazítani. Miután én vásárolni volt egy baleset után 15 perccel a baba, mert hibáztam, és most nem merem vezetni többé. Kár. Az előző tulajdonos volt, hajtott, csak 79 km-re, és szomorúan hagyja karcolások a festék. Mivel a baleset, én vezettem a baba többé. Képek hamarosan, kérdése van e-mailben vagy telefonon. Én magam él Dortmund és mivel a quad van apám és Bönen (Unna) él, és egy felmérés birtokában apám. És minden fontos dokumentumot, mint a TÜV-papírok, levelezés, igazolás, stb mind elérhetők. Csak Abhohlung. Mivel ez egy privát eladás, én nem vállal garanciát, és nincs megváltás a kérdés.
Ár: 1800 Ft VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése