2011. július 25., hétfő

FIAT Fiorino limit

FIAT Fiorino limit:
Szia Én értékesítési én Fiat Fiorino itt vettem hat hónappal ezelőtt NEM csak magát újjáépíteni, mint egy mobil fesztivál. De sajnos elvesztettem a licencet, és nem tud vezetni, mert az adott. Van egy teherautó-regisztráció zöld, 140.000 km futás kijelentkezve mivel az elmúlt télen a garázsban, a közelmúltban kapott mintegy 400 km új generátor, új akkumulátor, új fékek, új minden időjárási abroncsok. NEN MOT és a szükséges új kipufogódobot, de az új, 60 € kap az Ebay-en. Eladjuk olcsó, mert csak így tudok áthelyezni, és a garázs, és hagyják el, mert mint mondtam Elfelejtettem a jogosítványom, és nem tud vezetni magukat.
Ő maga is vásárolt 500. Super Car oldalon. Lehet tekinteni, mint bármikor. De be kell gyűjteni az eladás 31.08.

Kép igény vagy kövesse. De a legjobb szó a hívásokat és nézz magad.

lg Tobi
Ár: 300 EUR VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése